Ervaar het Succes van een loyaliteitsprogramma voor Jouw Merk!

Wil jij indruk maken met je merk, dienst of product?

Een emotionele connectie is niet langer een ‘nice to have’ maar een ‘need to have’.

Met een effectief loyaliteitsprogramma bouw je aan een waardevolle relatie met je doelgroep, waarbij beloningen persoonlijk raken en klantloyaliteit en betrokkenheid gestimuleerd worden.
Bij Perfect Marketing & Sales verzorgen wij het hele proces. Van concept tot campagne en van klantenservice tot logistiek, om jouw merk, dienst of product te onderscheiden tussen alle concurrentie en een emotionele connectie te creëren die jouw doelgroep steeds terug doen komen.

 

Waarom een loyaliteitsprogramma inzetten voor jouw merk?

Warm welkom

We creëren een warm welkom voor nieuwe klanten of medewerkers en geven een blijk van waardering aan bestaande klanten of business partners. Hiermee stimuleren we een gevoel van wederkerigheid en vergroten we de kans op klantloyaliteit.

Sterke merkpositie

We laten bestaande klanten hun positieve ervaringen delen, zodat anderen worden aangemoedigd om zich bij jouw merk aan te sluiten omdat ze zien dat anderen er ook van genieten. Hiermeepositioneren wehet merk, waardoor potentiële klanten sneller geneigd zijn om voor jouw merk, dienst of product te kiezen.

Loyaliteit

We zorgen ervoor dat iedere fase van het klantcontact goed wordt opgevolgd, zodat klanten een consistente en positieve ervaring hebben met jouw merk, dienst of product. We geven jouw doelgroep waarde en een unieke ervaring. Zij zullen zich van nature geneigd voelen om iets terug te doen – zoals hun loyaliteit tonen aan jouw merk.

.

Onderscheid concurenten

We creëren een gevoel van exclusiviteit door beperkte aanbiedingen of unieke voordelen, waardoor klanten een reden hebben om terug te komen en betrokken te blijven. Beperkte exclusieve evenementen of aanbiedingen creëren een gevoel van urgentie, waardoor je publiek zich speciaal voelt en niet wil missen wat jouw merk te bieden heeft.

Happy customers!

We benutten ieder contactmoment om een positieve relatie op te bouwen met klanten en medewerkers. Tonen begrip en waardering, zelfs bij ‘probleemklanten’ of verloren partners, om een goed gevoel bij jouw merk en/of product te behouden.

Omzetstijging

Een sterk merk verhoogt de loyaliteit van je klanten. Een sterk merk maakt de beloftes waar, waardoor consumenten en klanten zullen terugkeren en daaraan gekoppeld ook eerder jouw merk zullen doorverwijzen. Zo zijn er bedrijven die 60 tot 80 % van hun omzet verkrijgen door terugkerende klanten. Dit is een kracht die niet te weerstaan is, toch?

Versterken merkbelevening

Vergroten loyaliteit

Vergroten marktaandeel

Omzetstijging

Bekijk de succesverhalen

Pas van Dronten

Loyaliteitspas voor alle inwoners van de gemeente

Benegas Light

Benegas Registratie App en Benegas loyaltiteitswebshop

Eurosparen

Ruim 15 jaar het succesvolste loyaliteitsprogramma

Jouw doelgroep in het hart raken

Wil jij met ons bouwen aan een positieve relatie tussen jouw merk en de doelgroep door vriendelijkheid, begrip en personalisatie, waardoor klanten of medewerkers zich verbonden voelen met jouw organisatie. Wacht niet langer en neem dan contact op.