tui bordspel

De vraag van de grootste reisorganisatie TUI was simpel: hoe kunnen wij onze klanten die een auto- of een wintersportvakantie boeken, belonen voor feit dat ze dit bij TUI Nederland doen of hebben gedaan? Een zogenaamde Act of Kindness of simpel gezegd: een dankjewel dat je bij ons boekt!

Het aanbod in de reisbranche is enorm, hoe blijf je jezelf onderscheiden van andere aanbieders? 

Na de succesvolle ” TUI Deelt Uit”  campagnes was het tijd voor iets nieuws. Samen met TUI willen wij een echte glimlach op het gezicht van de boekers zien! Daarom ontwikkelde wij een gepersonaliseerde spellendoos, met 3 klassieke bordspellen, voor TUI. Zowel de omdoos is voorzien van beeld en logo’s maar ook de spellen zijn volledig gepersonaliseerd.
Deze TUI spellendoos, met 3 klassieke bordspellen ligt bij aankomst op het vakantieadres klaar.

Deze klassieke spellendoos tovert een echte glimlach op het gezicht van de consument. Net dat extraatje wat klanten zo waarderen van TUI!

Touroperator TUI is hiermee wederom vernieuwend en onderscheidend.

Jouw doelgroep in het hart raken

Wil jij met ons bouwen aan een positieve relatie tussen jouw merk en de doelgroep door vriendelijkheid, begrip en personalisatie, waardoor klanten of medewerkers zich verbonden voelen met jouw organisatie. Wacht niet langer en neem dan contact op.