Optimel beauty box
De Optimel Beautybox: Een Verhaal van Creativiteit en Magie
Bij Perfect Marketing & Sales geloven we in het omarmen van uitdagingen en het vinden van innovatieve oplossingen, zelfs als het onverwachte zich voordoet. Toen de wereld plotseling veranderde door de komst van Covid-19 en onze oorspronkelijke merkactivatie voor Optimel in Q1 2020 in duigen viel, lieten we ons niet uit het veld slaan. Ons team schakelde snel en bedacht de Optimel Beautybox als een manier om schoonheid en welzijn naar de voorgrond te brengen, zelfs wanneer persoonlijke interactie op afstand moest plaatsvinden.
De Optimel briefing
Bij Optimel doen we er alles aan om mensen te helpen goed voor zichzelf te zorgen.
Want we ontwikkelen verantwoorde producten, met alleen die ingrediënten die het voedzaam en lekker maken.
Dus geen toegevoegde suiker en 0% vet, maar wél belangrijke voedingsstoffen zoals calcium en proteïne.
Na alle feestdagen gehad te hebben aan het einde van het jaar is de start van het nieuwe jaar super relevant voor Optimel aangezien consumenten we weer terug naar “normaal” “back-in-shape” willen en Optimel sluit daar perfect op aan met haar producten die laag in calorieën zijn, 0% vet en geen toegevoegde suikers hebben.
Gedachten voor Q1 activatie is: Goed voor jezelf zorgen, doe je van binnen en van buiten.
Dit willen we groots ondersteunen:
– Tag-on op TV
– Online displays, bumpers
– 32 influencers
– Communicatie on -pack op alle optimel verpakkingen
– POS materialen op winkelvloer bij grote retailers AH, Jumbo etc.
De Optimel Merkactivatie
De Optimel Beautybox is meer dan alleen een verzameling producten; het is een weerspiegeling van onze vastberadenheid om schoonheid en welzijn naar voren te brengen, zelfs in de moeilijkste tijden. De inhoud van de box, zorgvuldig samengesteld in samenwerking met de gerenommeerde merken CHI, Janzen en Blue Wellness belichaamt kwaliteit, luxe en verfijning.
Samen Bouwen aan een Sterk Merk
De Optimel Beautybox is niet alleen een prachtige merkactivatie, maar ook een symbool van onze vastberadenheid om de verwachtingen te overtreffen en altijd een stap verder te gaan.
Jouw doelgroep in het hart raken
Wil jij met ons bouwen aan een positieve relatie tussen jouw merk en de doelgroep door vriendelijkheid, begrip en personalisatie, waardoor klanten of medewerkers zich verbonden voelen met jouw organisatie. Wacht niet langer en neem dan contact op.