2e Pannenkoek gratis - Campina
Hoe zetten we een succesvolle winkelvloeractie neer? En wat geeft nu net dat extra stukje klantbeleving? Dat was de vraag waarmee we aan de slag zijn gegaan! De periode stond vast waarin de campagne moest draaien: in de periode van januari t/m april.
De producten van Campina Vla staan bij heel wat Nederlanders op tafel. Hoe leuk is het als je als merk iets extra’s kunt bieden voor jouw klanten?
Bij Campina Vla krijg je, bij aankoop van 2 Campina Vla producten naar keuze, een kortingscode voor een 2e pannenkoek gratis. Dat is nog eens een fijne én lekkere actie!
Speciaal voor deze campagne maakten wij een website waar de pannenkoekliefhebbers hun etentje konden reserveren bij één van de ruim 40 restaurants.
Jouw doelgroep in het hart raken
Wil jij met ons bouwen aan een positieve relatie tussen jouw merk en de doelgroep door vriendelijkheid, begrip en personalisatie, waardoor klanten of medewerkers zich verbonden voelen met jouw organisatie. Wacht niet langer en neem dan contact op.