Duyvis borrelevent

Duyvis is HET merk van de borrelnoten! Sinds 2022 ligt de focus meer op het borrelmoment en daar moet natuurlijk een passende campagne bij. Het doel van deze campagne is om de sales een positieve boost te geven én de nieuwe smaken ‘Kaas & Mosterd’ en ‘Gerookte Ham’ te introduceren.

De klant maakt bij aankoop van de actieproducten kans op een XL Borrelavond voor 11 personen! Een compleet verzorgde avond met hapjes, drankjes, een DJ én natuurlijk een echt pub-quiz. De avond is compleet door de gezellig aankleding, zodat de tuin van de winnaar in een echt café wordt omgetoverd!

De campagne werd zowel online als offline op verschillende touchpoints ondersteund. Instore communicatie is namelijk maar liefst voor 48% van invloed op het koopgedrag.

De winnaar heeft samen met haar vrienden een fantatische Duyvis Borrelavond beleefd!

Jouw doelgroep in het hart raken

Wil jij met ons bouwen aan een positieve relatie tussen jouw merk en de doelgroep door vriendelijkheid, begrip en personalisatie, waardoor klanten of medewerkers zich verbonden voelen met jouw organisatie. Wacht niet langer en neem dan contact op.