1. PASSION
Als Full Service Marketing & Sales, No-Nonsense bureau zijn we uniek!
Een jong, ervaren en gedreven team vol passie die altijd op zoek zijn naar iets uniek en vernieuwends. En onze passie gaat ver, want we doen dit namelijk niet alleen tijdens kantooruren maar ook in de file, thuis en onderweg.
Zo bouwen wij, samen met onze opdrachtgevers, de mooiste Beleveniscampagnes en Loyaliteitsprogramma’s die consumenten in het hart raken en aanzetten tot actie!
2. TEAMWORK
We luisteren aandachtig naar onze opdrachtgevers en partners. Deze informatie is de basis van onze film!
Met ons hele team ontzorgen wij de opdrachtgever van A tot Z. Zo schrijven wij het script, nemen we de regie uit handen zodat het merk/product of dienst de hoofdrol kan spelen en het applaus in ontvangst kan nemen. Door een passende emotionele waarde toe te voegen aan het product of de dienst heeft de consument een bijzondere en onvergetelijke ervaring.
3. NO – NONSENSE
Veel te bescheiden, maar zeker niet minder trots op de fantastische Beleveniscampagnes en succesvolle Loyaliteitsprogramma die wij voor en met onze opdrachtgevers maken.
Misschien is het oosterse nuchterheid, ons kantoor zit namelijk in Deventer, maar iedereen mag het weten hoor! Wij werken met korte lijnen, een vast projectmanager voor onze opdrachtgever en het belangrijkste is dat we doen wat we zeggen en beloven.
4. COMMITMENT
Wij maken inmiddels al ruim 15 jaar Beleveniscampagnes en Loyaliteitsprogramma’s die de doelgroep in het hart raken.
We werken niet alleen voor, maar vooral met opdrachtgevers en partners samen. Alleen op die manier kun je een jarenlange samenwerking opzetten en keer op keer doelstellingen behalen.
5. INNOVATION
Innovatief en duurzaam willen we tegenwoordig allemaal graag zijn, vaak zijn het veel woorden en weinig daden. En daar houden wij, als No-Nonsense bedrijf niet van.
Als eerste bureau met een eigen online ticketplatform, Euroticket, inclusief een iDEAL koppeling waren we een aantal jaren geleden al innovatief.
Een paar jaar later stonden we aan de wieg van het succesvolle Eurosparen en hebben we de afgelopen jaren Belevenismarketing in Nederland neergezet.
Voor onze opdrachtgevers maken we een script, nemen we de regie uit handen en zorgen ervoor dat de organisatie of het product/merk de hoofdrol speelt! Door een emotionele waarde toe te voegen aan het product/merk of dienst bouwen we een emotionele band met de consument en zijn we op een creatieve manier onderscheidend, exclusief en innovatief.