Univé zorgcampagne 2020/2021

 

Met als thema; “Univé zorgt voor jou” bedacht Perfect Marketing & Sales in opdracht van Univé een regionale beleveniscampagne gericht op de zorgverzekering.

Tegen het einde van het jaar worden de nieuwe zorgverzekeringen bekend en kan heel Nederland weer overstappen. Univé heeft de wens om haar vaste klanten alvast vooraf te bedanken.  Daarnaast wil Univé de uitstroom beperken en uiteraard zorgen voor een groei in het aantal zorgverzekeringen.

Perfect Marketing & Sales bedacht hier de ultieme campagne bij.

ONZE AANPAK

One apple a day keeps the doctor away’

Met de (aangescherpte) Corana maatregelen een hele uitdaging waarbij wij  onze creativeteit extra goed benutten. Want wat kun je consumenten in deze tijden wel bieden….? Daarbij wil Univé zijn/haar klanten juist niet stimuleren om er op uit te gaan mocht dat niet nodig zijn.

Boodschappen doen moeten we allemaal dus bedachten we een regionale campagne met COOP supermarkten, Jumbo en Plus Supermarkten. Iedere bezoeker kon zelf een Univé tasje gevuld met 2 heerlijke appels meenemen en thuis via een QR code de zorgcheck van Univé doen.

Een veilige en gezonde campagne met een enorm bereik.

Zorg goed voor jezelf én elkaar!

HET RESULTAAT

 

Iedere dag, 3 weken lang, vertrok het team naar één van de supermarkten om daar, voor de winkel open ging, de Univé tasjes te vullen met verse, rood glimmende appels. Banners en display in de winkel te plaatsen zodat consumenten corona – proof een tasje mee naar huis konden nemen en daar de Univé ZorgCheck konden doen. Wat een ontzettend leuke en lieve reacties hebben we gekregen, deze campagne werd echt gewaardeerd. Dat zien we ook terug in de resultaten,… met een stijging van ruim 5% aan zorgverzekering is deze beleveniscampagne meer dan geslaagd!

 

  • Klantbeleving
  • Loyalty
  • Merkbeleving

Perfect marketing & sales

 
e-mail info@perfectmarketingensales.nl telefoon 0570 66 27 21 adres Munsterstraat 28 7418 EV Deventer KvK nummer 29036166 BTW nummer NL800537543B01

Heb je een vraag?