Optimel Beauty campagne

Van concept tot beleving!

In uitdagende tijden van Covid-19 een beleveniscampagne samenstellen die past bij de doelgroep van Optimel en die consumenten in het hart raakt! 

Bij Optimel doen we er alles aan om mensen te helpen goed voor zichzelf te zorgen.

Want we ontwikkelen verantwoorde producten, met alleen die ingrediënten die het voedzaam en lekker maken.

Dus geen toegevoegde suiker en 0% vet, maar wél belangrijke voedingsstoffen zoals calcium en proteïne.

 Na alle feestdagen gehad te hebben aan het einde van het jaar is de start van het nieuwe jaar super relevant voor Optimel aangezien consumenten we weer terug naar “normaal” “back-in-shape” willen en Optimel sluit daar perfect op aan met haar producten die laag in calorieën zijn, 0% vet en geen toegevoegde suikers hebben.

 Gedachten voor Q1 activatie is: Goed voor jezelf zorgen, doe je van binnen en van buiten.

 

ONZE AANPAK

 

Een beleveniscampagne die past bij de doelgroep van Optimel en aansluit bij de gedachten van ‘ Goed voor jezelf zorgen’. 

Koop Optimel en maak elke dag kans op een beautypakket!
Samen met onze partner John Beerens hebben wij deze beautypakketten samengesteld met de mooiste producten van CHI en Janzen. Tevens zit er een wellness cadeaubon bij van Blue Wellness group. Zo kunnen alle winnaars een heerlijk me-time momentje nemen en het nieuwe jaar goed beginnen!

 

 

HET RESULTAAT

 

Maar liefst 95 prachtige beautypakketten staan klaar voor de dag winnaars.

 

  • Klantbeleving
  • Loyalty
  • Merkbeleving

Perfect marketing & sales

 
e-mail info@perfectmarketingensales.nl telefoon 0570 66 27 21 adres Munsterstraat 28 7418 EV Deventer KvK nummer 29036166 BTW nummer NL800537543B01

Heb je een vraag?