Eurosparen

Hiervoor gaan we ver terug in de tijd. Al in 2009 kwam FrieslandCampina met de vraag hoe ze een community van ambassadeurs konden gaan creëren. In die tijd waren ze absolute koploper om zich over dit vraagstuk te buigen. Maar hoe, dat was nog even een ander verhaal.

Wat begon met het aanbieden van 1 beleving: een dagje skiën bij alpincenter Bottrop, waarmee het eerst jaar 6000 tickets werden verkocht, groeide uit tot een compleet aanbod aan belevenissen; van populaire attractieparken tot luxe wellnessresorts en van grote musea tot de meest succesvolle musicals. Gegarandeerd vertrouwd aanbod met ieder jaar weer nieuwe, toffe en te gekke belevenissen. Want zeg nou zelf; Eén beleving zegt meer dan 1000 woorden.

Eurosparen is uitgegroeid tot het meest bekende en succesvolle spaarprogramma van Nederland, uitgerold onder alle merken van FrieslandCampina.

Met meer dan 1,2 miljoen actieve (en uiterst fanatieke) spaarders, 600.000+ App gebruikers spreken we met recht  van een sterke community van Friesland Campina ambassadeurs. In 2018 uitgeroepen door het prestigieuze Loyalty Magazine Award tot beste loyaliteitsprogramma binnen Food Retail.

Per januari 2023 is Eurosparen gestopt met het online platform. De focus gaat terug naar merk specifieke campagnes vanuit de diverse merken van FrieslandCampina.

Jouw doelgroep in het hart raken

Wil jij met ons bouwen aan een positieve relatie tussen jouw merk en de doelgroep door vriendelijkheid, begrip en personalisatie, waardoor klanten of medewerkers zich verbonden voelen met jouw organisatie. Wacht niet langer en neem dan contact op.