EUROSPAREN van FrieslandCampina

 

Hiervoor gaan we ver terug in de tijd. Al in 2009 kwam FrieslandCampina met de vraag hoe ze een community van FrieslandCampina ambassadeurs konden gaan creëren.  In die tijd waren ze absolute koploper om zich over deze vraagstukken te buigen. Maar hoe, dat was nog even een ander verhaal..

ONZE AANPAK

 

Wat begon met het aanbieden van 1 beleving: een dagje skiën bij alpincenter Bottrop, waarmee het eerst jaar 600 tickets werden verkocht, groeide uit tot een compleet aanbod aan belevenissen; van populaire attractieparken tot luxe wellnessresorts en van grote musea tot de meest succesvolle musicals. Gegarandeerd vertrouwd aanbod met ieder jaar weer nieuwe, toffe en te gekke belevenissen. Want zeg nou zelf; Eén beleving zegt meer dan 1000 woorden.

HET RESULTAAT

 

Mag er wezen! Uitgegroeid tot het meest bekende en succesvolle spaarprogramma van Nederland. Ondertussen uitgerold binnen merken als Campina, Optimel, Campina Boerenland, Friesche vlag, Milner, Chocomel, Vifit, Mona en Yoki. Met meer dan 1,2 miljoen actieve ( en uiterst fanatieke) spaarders, 600.000+ App gebruikers en ….. spreken we met recht over een nog steeds groeiende community van Friesland Campina ambassadeurs. In 2018 uitgeroepen door het prestigieuze Loyalty Magazine Award tot beste loyaliteitsprogramma binnen Food Retail.

  • Klantbeleving
  • Loyalty
  • Merkbeleving

Perfect marketing & sales

e-mail
info@perfectmarketingensales.nl

telefoon
0570 66 27 21

adres
Munsterstraat 28
7418 EV Deventer

KvK nummer
29036166

BTW nummer
NL800537543B01

Heb je een vraag?