wie wij zijn?

Maak kennis met hét leukste team van Nederland!
Onze specialisten staan voor je klaar om impactvolle campagnes te maken.

 

ONS TEAM

Linda van der Voet - Koers

Linda van der Voet - Koers

Eigenaar - Directeur

Inge Klein Lebbink

Inge Klein Lebbink

Commercieel Directeur

Erjan Schoemaker

Erjan Schoemaker

Finance Manager

Elles Dijkman

Elles Dijkman

Project Manager

Loes Veldmate

Loes Veldmate

Project Manager

Marjol Bosman

Marjol Bosman

Customer Service

Wil jij ook werken bij het leukste team van Nederland?

Wil jij ook werken bij het leukste team van Nederland?

Helaas, op dit moment hebben wij geen vacatures

Een belevenis zal herinnerd en verspreid worden en zo een toegevoegde waarde zijn voor het merk, het product of de dienst! Als je een merk gaat bouwen, een product wil promoten of een sales push wil genereren is het toevoegen van een emotionele waarde geen 'Nice to have' maar een 'Need to have'!

Uit onderzoek is gebleken dat 54% van de consumenten meer koopt door een loyaliteitsprogramma of beloning! Als Full Service- No-nonsense bureau maken wij impactvolle loyaliteitsprogramma's die de doelgroep in het hart raken en wij delen onze passie en kennis hiervan graag met je.

Geen idee waar je moet beginnen? Wij maken inmiddels al ruim 15 jaar Beleveniscampagnes en Loyaliteitsprogramma' die de doelgroep in het hart raken. We werken niet alleen voor maar ook met onze partners samen. Alleen op die manier kun je een jarenlange samenwerking opzetten en keer op keer doelstellingen behalen. Hoe we dat doen, wij vertellen je er graag alles over.

Marketing

Marketing zonder sales is als een film zonder regisseur. Deze twee disciplines kunnen niet zonder elkaar om het gezamenlijke doel te bereiken! 

Marketing richt zich op de ontwikkelingen en innovaties in de markt, wie is de doelgroep en waar liggen de behoeften en hoe kunnen we deze succesvol benaderen.

Sales

Om de volgende scene te starten moet de salesafdeling wel weten waar en hoe ze de doelgroep kunnen benaderen. Dankzij het script, geschreven door marketing, kunnen zij goed voorbereid aan de slag om de doelgroep in het hart te raken. 

Als marketing en sales hand in hand gaan wordt het een Oscarwaardige campagne!