Missie & Visie

Perfect Marketing & Sales ontwikkelt en implementeert thematische promoties en merkbelevenissen waarbij de merkwaarden en de consument centraal staan.

Belevenismarketing

Belevenis marketing zorgt ervoor dat de consument een emotionele band creëert met het merk of product. Het merk zal op een creatieve wijze onderscheidend en exclusief zijn. Daarnaast heeft het verschillende voordelen, zoals het verhogen van de sales, verbeteren van het brand imago en versterken van de brand awareness. Ook wint het merk loyaliteit bij de consument boven de andere concurrerende merken en stimuleert een belevenis de mond-tot-mondreclame.

Eén beleving zegt meer dan 1000 woorden!

Een slogan die naadloos aansluit bij de beleveniscampagnes die Perfect Marketing & Sales de laatste jaren heeft ontwikkeld en uitgezet.
Onze campagnes richten zich uitsluitend op de vrijetijdsbesteding van de consument.
Met onze beleveniscampagnes richten we ons op acties waarin de consument voordelig kan profiteren van diverse leuke belevenissen zoals: een dag weg naar een attractie- themapark, dierentuin, wellness-centrum, een ( hotel )overnachting en/of theater bezoek. De belevenis zal herinnerd en verspreid worden en zo een toegevoegde waarde zijn voor het merk, het product of de dienst.
Wij maken voor u een script,
nemen de regie van u uit handen en zorgen ervoor dat uw organisatie de hoofdrol speelt
!

 

Merkbelevenissen

In een tijdperk van de vele mediakanalen en uitpuilende schappen biedt belevenismarketing uitkomst voor ondernemingen en marketeers.
Enerzijds om zich door middel van beleveniscommunicatie te onderscheiden van (indirecte) concurrenten (belevenissen als marketingcommunicatie-instrument), anderzijds om nieuwe vormen van emotionele markten te ontwikkelen (belevenissen als economisch goed).
Bij het creëren van merkbelevenissen staat niet langer het bereiken, maar het “beraken” van de doelgroep centraal, door ervaringen te bieden die mensen persoonlijk en mentaal raken en (daardoor) een gedenkwaardige herinnering opleveren. Het betrekken van de doelgroep is daarbij de krachtigste manier om een boodschap over te brengen en een “top off mind” bij de ontvanger te bewerkstelligen. Bij brand experiences vormt het creëren van gezamenlijke ervaringen tussen mensen en merken het uitgangspunt. Want merken komen voor consumenten, maar ook voor zakelijke afnemers, pas tot leven als ze samen dingen hebben meegemaakt.

Ons doel is dan ook consumenten raken in het hart!

 

hd0043